Osman Arpacioglu Vefat Etti
A Milli Futbol Takimi’nin ve Fenerbahçe’nin eski futbolcusu Osman Arpacioglu vefat etti.
Türkiye Futbol Federasyonu’nun resmi internet sitesinden yapilan taziye mesajinda, "Uzun dönemler Fenerbahçe ve İçel Idmanyurdu kulüplerinde oynayan, Süper Lig’de 1972-1973 sezonunda gol krali olan Osman Arpacioglu, 1968-1974 yillari arasinda 13 kez A Millî Takimimizin formasini giydi. TFF Temsilcisi olarak da görev yapan Arpacioglu, Türk futboluna çok degerli katkilarda bulundu. Osman Arpacioglu anisina 5 ve 6 Aralik tarihlerinde oynanacak tüm maçlarda 1 dakikalik saygi durusunda bulunulacak. Merhum Osman Arpacioglu’na Allah’tan rahmet; ailesi, sevenleri, Fenerbahçe Spor Kulübü ve Türk spor camiasina bassagligi dileriz" denildi.
Kaynak: İHA


























