Denizlispor'da Hedef Mutlak Galibiyet

Bank Asya 1.

  Ligi`nin lideri Elazığspor ile pazartesi günü evinde karşılacak olan Denizlispor`da tek hedef galibiyet . Bank Asya 1 . Lig`de zor günler geçiren ve 15 . sırada bulunan Denizlispor , Elazığ maçına büyük bir dikkatle hazırlanıyor . Ligde son dört maçta berabere kalarak puan cetvelinin 15 . sırasından bir türlü kurtulamayan Denizlispor günde çift idman yaparak bu önemli karşılaşmayı hazırlanıyor . Bu maçtan 3 puanla ayrılmak zorunda olduklarını kaydeden Denizlispor Teknik Direktörü Osman Özköylü , " Hazırlıklar gayet iyi . Veli ve Eric sakat . Güray ise kart cezalısı . Elazığspor`u yenerek galip gelmek istiyoruz . Bu zordönemden kurtulmamız için seri yakalamamız lazım " dedi . Öte yandan Denizlispor transfer komitesi üyesi Zafer Gökşin de , ligdeki kaderlerini belirleyecek olan maçların Elazığ ve Kasımpaşa maçları olduğunu söyledi . İki maçı kaybetmeleri durumunda ligde kalma mücadelesi vereceklerini dile getiren Gökşin , " 180 dakika bizim kaderimizi belirleyecek . Mağlubiyetler bizi ligin dibine iter . O zaman hedefimiz ligde kalmak olur . Kazanmamız durumunda ise play off şansımız yükselmiş olur . Oynayacağımız bu iki maç herşeyi ortaya koyacak . " dedi . Elazığspor maçı için taraftara da çağrıda bulunan Gökşin , " Bank Asya`nın lideri Elazığ ile zorlu bir 90 dakika oynayacağız . Atatürk Stadyumu`nu dolduralım . Bu zorlu dönemde takımımızın taraftara ihtiyacı var " dedi .

Kaynak: İHA